Știrile zilei

„Armata” lui Umbrărescu de pe A7 micșorează tot mai mult distanța între Buzău și Râmnicu Sărat

Se lucrează la foc continuu pe viitoarea Autostradă a Moldovei, unde utilajele companiei UMB Spedition înaintează puțin câte puțin, pe tronsoanele dintre Buzău și Focșani.

Într-un material video impresionant, realizat de Răducu P Drum, se pot vedea cu ochiul liber ultimele progrese ale lucrărilor la șantierul Autostrăzii A7.

Potrivit Deșteptarea, imaginile suprind lucrări desfășurate în prezent pe lotul 2 Vadu Pasii – Râmnicu Sărat, care are o lungime totală de 30.80 kilometri.

Contractul pentru acest lot a fost semnat în ianuarie 2023 și implică o asociere între companii cu experiență în domeniul construcțiilor de infrastructură: SC SA & PE CONSTRUCT SRL, S.C. SPEDITION UMB S.R.L., S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. și S.C. INTERTRANSCOM IMPEX S.R.L.

În cadrul prezentării, veți putea observa progresul impresionant al lucrărilor, precum și tehnologiile folosite pentru a aduce la viață această importantă autostradă.

Cu termen de finalizare preconizat pentru anul 2025, echipele lucrează într-un ritm susținut pentru a respecta această dată limită și pentru a livra o autostradă de calitate, care va facilita conexiunile rutiere între Buzău și Focșani.

Video, AICI.

Cosmin Șontică

Vă mulțumim pentru vizită! Așteptăm sesizările dumneavoastră la numărul de telefon 0725 225 335, pe Facebook sau pe WhatsApp.

7 Comments

  1. A cam rămas în urmă cu lucrările pe multe porțiuni Umbrărescu. S-a întins mai mult decât poate lucra eficient. Resursa umană este limitată, iar timpul trece.

  2. @VALI
    Partea bună a acestui site este că nu intră în polemici inutile de dragul vizualizărilor. Partea rea derivă, culmea, din prima, întrucât informarea completă are de suferit.
    Presupusele problemele sunt dincolo de segmentul Buzău-Focșani menționat în articol. Tronsonul respectiv este atribuit constructorului UMB dupa jumatatea anului 2022, cu inceperea efectiva a lucrarilor undeva in iarna lui 2022 (in ianuarie 2023 s-au apucat de podul peste raul Buzau, singura mare lucrare de acest gen de pe A7), cu termen de finalizare dupa jumatatea anului 2025. Toate loturile sunt la 25% realizare sau peste. Intrucat prima parte a lucrarilor vine si cu surprize (intarzieri neprevazute) de genul celor arheologice (la Mizil au dat peste necropole) sau probleme la gropile de imprumut (caliatea slaba a pamantului), dupa depasirea lor, celelalte etape decurg în mod natural mult mai ușor.
    Au mai cântat unii prohodul UMB pe la Craiova și s-a dovedit nejustificat. Pofticioși la colivă se vor găsi mereu.
    Fără legătură directă cu noi mi se pare mai gravă știrea cu podul de la Brăila, care stă neluat în primire dar pe bune, nu din motive empirice precum al nostru tommy boy cu magistrala Magistrală Unirii. Și ăia-s ”japoneji”, nu moldoveni de-ai noștri. https://www.economica.net/sorin-grindeanu-nu-vom-receptiona-podul-de-la-braila-pana-cand-toate-neconformitatile-nu-vor-fi-indepartate-de-catre-companie-traficul-din-braila-este-dat-peste-cap_723677.html
    ___
    Aici e harta interactivă cu stadiul lucrărilor în țară https://www.arcgis.com/home/webmap/viewer.html?webmap=f8f504d9f25741c29c0c3d46fb971d3a&extent=20.7934,44.5807,29.165,47.0046
    ___
    Poate ca ar trebui să mă apuc, tot ca hobby și alternativ, de revista presei buzoiene, cu adăugiri și completări. Site am.

  3. mult succes pentru rezolvarea mult spinoasă autostrăzi ce leagă MOLDOVA de restul României. Apreciez sarguinta constructorilor mai ales că este o firma românească de prestigiu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button