Diverse

Ești pe Telekom? | Iată ce urmează să primești

Telekom România a anunțat că îi va recompensa pe toți clienții care folosesc servicii mobile, fie că sunt pe cartelă preplătită, fie pe abonament, după ce, pe 5 martie, între orele 14:00 și 21:30, rețeaua de telefonie mobilă a Telekom a cedat, iar clienții operatorului nu au mai putut să comunice prin intermediul acesteia.

 „Telekom le mulţumeşte clienţilor pentru înţelegere şi suport şi anunţă că le oferă acestora reducere la factură şi credit suplimentar la Cartelă pentru nefuncţionarea serviciilor mobile în data de 5 martie, precum şi beneficii adiţionale, atât pentru clienţii rezidenţiali, cât şi business. Astfel, abonaţii persoane fizice şi companii, clienţi ai serviciilor mobile precum şi cei ai ofertelor integrate fix-mobil, vor primi o reducere echivalentă unei zile de abonament la prima factură lunară emisă după data de 11 martie. Clienţii cu servicii preplătite vor primi credit suplimentar cu echivalentul consumului mediu zilnic (la nivelul bazei de clienţi). Acesta va fi încărcat automat pe cartelă începând de săptămâna viitoare. Atât reducerea la abonament, cât şi creditul suplimentar vor fi oferite clienţilor automat, fără a fi necesar ca aceştia să parcurgă paşii procedurali din contract.

În plus, începând din 2 aprilie, toţi clienţii Telekom ai serviciilor pe bază de abonament vor primi gratuit beneficii de voce, SMS şi date NELIMITATE naţional, valabile 30 de zile, pe care aceştia vor putea să le activeze oricând doresc, până la sfârşitul anului. Detalii referitoare la modalitatea de activare a acestor beneficii vor fi disponibile pe www.telekom.ro, începând de luni, 12 martie.

Pentru clienţii companiei care se bucură deja de oferta Freedom cu beneficii nelimitate, Telekom oferă un SIM gratuit cu 2 GB trafic de net 4G, activ pe o perioadă de 30 de zile, pe care aceştia îl pot solicita în magazinele Telekom până la finalul anului 2018.

În data de 5 martie, pe fondul unor disfuncţionalităţi tehnice în reteaua mobilă, clienţii Telekom de servicii mobile au întâmpinat dificultăţi în efectuarea apelurilor şi a traficului de date mobile. Echipele tehnice Telekom au depus toate eforturile pentru soluţionarea acestor disfuncţionalităţi în cel mai scurt timp posibil, serviciile fiind restabilite la parametrii normali de funcționare în aceeaşi seară. Telekom Romania îşi cere scuze pentru inconvenientele create”, a transmis Telekom România, pentru mai multe publicații centrale.

loading...

Cosmin ȘONTICĂ

Cosmin scrie la Reporter Buzoian din 2015, anul înființării publicației. Vine în presa online din Educație, unde activează ca profesor de limba și literatura română.

Orașul tău Știrile zilei

ULTIMA ORĂ: Accident pe Transilvaniei! | Bărbat în stare gravă (foto)

Știrile zilei

Patru persoane decedate! O întreagă familie a pierit în accident (VIDEO)

Știrile zilei

CARNAGIU pe E85! | Doi morți, șase victime

2 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *