Știrile zilei

Încep lucrările la Autostrada Ploiești – Buzău

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunțat, marți, că a fost dat ordinul de începere pentru construcția lotului 3 al Autostrăzii Ploiești – Buzău. Astfel, lucrările pe ultimul lot contractat din A7, finanțată prin PNRR, urmează să înceapă din 1 martie.

„Marcăm astăzi un alt moment important pentru Autostrada Moldovei A7! . Am stabilit Data de Începere pentru construcția Lotului 3 al Autostrăzii Ploiești – Buzău”,a transmis Cristian Pistol, directorul general al CNAIR.

Traseul lotului 3 al Autostrăzii Ploiesti – Buzau se va desfășura între localitatea Dumbrava, județul Prahova, la intersecția cu Autostrada București – Ploiești și Municipiul Buzău.

Constructorul (Asocierea NUROL İNŞAAT VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ – MAKYOL İNŞAAT SANAYİ TURİZM VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ) va avea la dispoziție 1,09 miliarde de lei fara TVA și 20 de luni pentru construcția celor 13,90 km de autostradă.

„Marcăm astăzi un alt moment important pentru Autostrada Moldovei #A7!
Am stabilit Data de Începere pentru construcția Lotului 3 al Autostrăzii Ploiești-Buzău.
Lucrările vor începe pe data de 1 martie 2024, iar constructorul (Asocierea NUROL İNŞAAT VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ – MAKYOL İNŞAAT SANAYİ TURİZM VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ) are la dispoziție 1.093.470.823,76 lei fara TVA și 20 de luni pentru construcția celor 13,90 km de autostradă.
Traseul lotului 3 al Autostrăzii #Ploiesti#Buzau se va desfășura între localitatea #Pietroasele, județul #Buzău și Municipiul Buzău.
Pe traseul acestei secțiuni se vor construi:
– Nod rutier Spătaru – km. 52+850, la intersecția cu DN 2 este de tip B;
– Nod rutier Buzău – km. 62+200, la intersecția cu DN 2B este de tip B;
– Pod km 50+525;
– Pod pe drum agricol km 51+480;
– Pod pe DN 2 km 52+850;
– Pod pe DN 2B km 55+168;
– Pod pe DJ 203D km 57+850;
– Pod pe drum agricol km 60+258;
– Pasaj superior peste CF triaj si DN 2B km 60+985.
Această bornă reprezintă un angajament ferm atât față de dezvoltarea infrastructurii naționale, cât și față de îndeplinirea jaloanelor #PNRR.
Fiecare lot al Autostrăzii A7 joacă un rol crucial în îmbunătățirea conectivității regionale și naționale, facilitând astfel dezvoltarea economică și socială pe termen lung.” se arată în postarea șefului CNAIR.

Cosmin Șontică

Vă mulțumim pentru vizită! Așteptăm sesizările dumneavoastră la numărul de telefon 0725 225 335, pe Facebook sau pe WhatsApp.

3 Comments

  1. 1 martie?! De ce nu de la 1 februarie? După ce că s-au pierdut câțiva ani, mai pierdem încă o lună. Orice zi este importantă.

  2. până ajunge grindeanu pensionar special, circulăm și noi civilizat și modern, dar, prea mult timp a trecut, 34 ani, aproape că nu mai contează, pentru generația mea anii 78, poate pentru cei tineri de 20-25…
    astea sunt rezultatele când în fruntea țării se perindă doar maimuțele în locul leilor…

  3. Mai mult ca sigur că se va face o descărcare provizore la Stâlpu, când primele două tronsoane vor fi gata, așa cum s-a procedat în oricare alt caz similar.
    ___
    Tronsonul 1 (A3) Dumbrava – Mizil, 21 km, stadiu 40%, finalizare probabilă T4 2024
    Tronsonul 2 Mizil – Pietroasele, 28,35 km, stadiu 30%, finalizare probabilă T4 2024
    Tronsonul 3 Pietroasele – Buzău, 13,9 km, stadiu 0%, finalizare probabilă T4 2025
    Tronsonul 4 Buzău – Vadu Pașii, 4.6 km (+4 km drum de legătură cu E95), stadiu 23%, finalizare probabilă T1 2025
    ___
    Problema noastră directă e că, în 8 ani de zile, tommy boy a reușit performanța de a menține Buzăul fără o variantă ocolitoare completă și circulabilă și că buzoienii sunt nevoiți să străbată tot orașul pentru a se urca pe A7, prin nodul de la RAR. Aceeași variantă ocolitoare ar fi degrevat traficul urban măcar de cei care-l tranzitează, doar că geniul ținteștean a chiulit la orele de administrație publică, dacă le-ar fi frecventat vreodată. Practic, în ton cu viziunea ”FĂRĂ MAȘINI, MARȘ CU COTEȚELE TRANSBUS!” aplicată neunanim buzoienilor.
    Ceea ce vreau să spun e că la ce dracului atâta grabă cu autostrada dacă buzoienii trebuie să își vândă mașinile, pentru a nu polua și a nu da banii înapoi la UE datorită imbecilului proiect girat și promovat de către tommy boy, DOAR pentru a face loc intermedierii rablelor olandeze? Cu trenul, copii, cu trenul!
    Și când ne gândim că Marceldorcel este jumătate de pm de atâta vreme, degeaba. Turtă dulce.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button