Știrile zilei

Noile reguli de circulație pe bulevardul Unirii din Buzău

Primăria municipiului Buzău aduce la cunoștință participanților la traficul rutier, pietonal și bicicliștilor că, în data de 11.12.2023 s-a realizat  recepția proiectului: ,,Sistem inteligent de trafic management și monitorizare bazat pe soluții inovative de eficientizare și reducere a poluării în Municipiul Buzău”.

Ca urmare, vă rugăm să respectați următoarele reguli:

Pentru conducătorii auto:

  • Nu circulați pe banda destinată mijloacelor de transport în comun (autobuzele S.C. Trans Bus S.A.).

Pe această bandă pot circula și autospecialele I.S.U., Ambulanță și Poliție.

  • Nu opriți/staționați/parcați decât în locurile special amenajate ca parcări.

Pentru pietoni:

  • Traversați doar prin locurile special amenajate.
  • Nu circulați pe pista destinată bicicletelor.
  • Pentru îmbarcare/debarcare din mijloacele de transport în comun, folosiți stațiile special amenajate în acest scop.

Pentru  bicicliști:

  • Folosiți doar pistele pentru biciclete.
  • Respectați regulile de circulație și pietonii.

Facem precizarea că, începând din data de 18.12.2023, Poliția locală Buzău va desfășura activități specifice pentru respectarea prevederilor legale.

Vă mulțumim pentru înțelegere!

PRIMARUL MUNICIPIULUI BUZĂU,

Constantin Toma

Cosmin Șontică

Vă mulțumim pentru vizită! Așteptăm sesizările dumneavoastră la numărul de telefon 0725 225 335, pe Facebook sau pe WhatsApp.

9 Comments

  1. Dar nu mai bine s-ar ocupa Primaria de semnalizarea si marcarea corespunzatoare a drumului?
    adica linia continuă să nu se termine cu 5 metri inainte de intersecție ca nafiind inseamna ca ai dreptul sa treci dincolo, nu?
    Sa se puna semne de circulatie corespunzatoare in intersecșii si sa stiii ca daca vrei sa faci stanga trebuie să te feresti de cel autobuz care probabil merge inainte, nu?
    In toata lumea asta se face stanga de pe ultima banda din stanga a sensului de mers si se stie clar ca nu are cine sa iti mai vina din spate pe stanga, la Buzău nu mai e asa inventeaza Primăria lu Toma noi reguli si prioritati altele decat cele prevazute in codul rutier ca asa e in orasele magnet

  2. … și uite așa poluarea trece de pe o bandă pe cealaltă sau de pe un sens pe celălalt!…desigur , poluarea poate fi și în zilele cu soț sau fără soț!…

  3. …totul se face ca bizonul loco să se lipsească de mașina personală!…
    mobilitate urbană -> imobilizare , de fapt!…

  4. Practic, de ieri, câteva sute de oameni nu mai contează, să se descurce! Câteva zeci de magazine vor simți reducerea vadului cu ceva procente. Totul ca să ce? Totul pentru cine? Totul la insistențele cui? Omul ăsta a distrus efectiv orice a atins.
    Cineva cu reședință în municipiu ar trebui să înceapă o petiție: NICIO PARCARE DE REȘEDINȚĂ CU ABONAMENT, până când nu sunt oferite alternative viabile (nu obor de animale, stații de tren sau parcări la sute de metri de casele oamenilor) și nu sunt marcate și atribuite contra-cost și spațiile adiacente caselor (și care sunt utilizate gratuit de către riverani)!!!
    Omul ăsta doar a început și nu se va opri ușor, dacă i se permite să ia avânt. Stați! Stați cuminți în băncile voastre să vă încalece repetenții orașului!

  5. Locurile de parcare de resedinta trebuie sa fie gratuite PENTRU TOTI proprietarii de automobile din Romania pentru ca TOTI platesc impozite pentru acele automobile, impozite in schimbul carora nu primesc nimic! A nu se confunda impozitele cu taxele de drum care vin sub forma accizelor din carburanti si a rovinietei. Impozitele sunt, pur si simplu, „taxa de smecher” pe care o platesc cei ce au masini, spre deosebire de cei ce nu au, care nu platesc.

    Sau, daca tot e nevoie sa o ardem „egal”, ca asa e in comunism, ar putea deveni obligatoriu si pentru cei ce nu au masini sa plateasca un „impozit” anual echivalent unui autoturism pe benzina, cu motor de 2.4 litri. Asa, ca autobuzele alea cu care sunt incurajati sa circule nu platesc nici un fel de taxe si sunt la fel de „curate” ca si restul masinilor, daca nu mai rau, cu motoarele lor de la inceputul anilor 2000 si cilindreele sarite binisor de 8-10 litri.

    Vorbim vorbe, primarul-esec va face tot cum il taie pe el capul pentru ca nimeni nu stie mai bine decat el cum sa distruga ceva care, de bine de rau, functioneaza inca.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button