Administrație

PRIMĂRIA BUZĂU ORGANIZEAZĂ | Examen pentru obținerea atestatului de administrator la asociațiile de proprietari

Funcția de administrator de imobile la asociațiile de proprietari din Buzău va putea fi obținută numai în baza unui atestat pentru care Primăria municipiului organizează examen.

Conform anunțului postat pe site-ul instituției, examenul va avea loc în perioada 20-24 februarie, la sediul Primăriei și va consta în rezolvarea unui test grilă, cu 50 de întrebări, și susținerea unui interviu.

Printre condițiile de înscriere la examen se numără absolvirea cursului de inițiere profesională în desfășurarea activității de administrator imobile, capacitatea deplină de exercițiu, diplomă de bacalaureat și un cazier „curat”.

Iată, mai jos, anunțul orivind organizarea examenului, condiții și acte necesare înscrierii:

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Download [672.64 KB]

Cosmin Șontică

Vă mulțumim pentru vizită! Așteptăm sesizările dumneavoastră la numărul de telefon 0725 225 335, pe Facebook sau pe WhatsApp.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button
error: Textul nu poate fi copiat!