Articolul zileiȘtirile zilei

BUZĂU: Accesul mașinilor în centru va fi interzis

Odată cu deschiderea șantierului se va interzice accesul mijloacelor auto în zonă.

Luna viitoare încep lucrările de reabilitare și modernizare a Pieței Daciei și a zonei adiacente Palatului Comunal. Circulația auto va fi interzisă și în timpul lucrărilor, dar și după finalizarea lor, centrul orașului urmând a deveni exclusiv pietonal.

Potrivit Campus TV, Primăria Buzăului avansează luna februarie ca termen pentru începerea lucrărilor complexe de reabilitare și modernizare a Pieței Dacia și a zonei adiacente Palatului Comunal. Din acel moment, buzoienii care vor avea treabă în centrul orașului vor trebui să-și lase mașinile în parcările din apropiere și să străbată traseul pe jos.

Zona centrală va rămâne pietonală și după finalizarea lucrărilor. În tot acest timp, municipalitatea caută dejaterenuri pe care să poată amenaja parcări de mare capacitate.

Se pare că una dintre acestea va fi construită sub parcarea de la McDonald’s și va beneficia de 500 de locuri, pe trei niveluri.

loading...

Redacția

Așteptăm sesizările dumneavoastră la numărul de telefon 0725 225 335, pe Facebook sau WhatsApp. Vă mulțumim!

10 comentarii

    1. Mare adevar, ma face sa imi doresc din ce in ce mai mult sa plec din Buzau.
      Strazi inchise, strazi asfaltate in valuri si in bataie de joc, gurile de canalizare lasate sa iti rupi masina in ele, iluminat stradal cu portia, noroi pe toate trotuarele, statii de autobuz facute doar ca sa arate bine ca practice nu sunt deloc, autobuze care scot fum de iti inchizi geamul cand esti in spatele lor.. si lista continua.

  1. Abia astept sa nu mai votez cu primarul asta, pe care chiar l am sustinut. S-a gasit el sa modifice strazile orasului. Plus de asta, orasul este mic si incurcat, in loc sa ne ajute sa circulam usor el ne ingreuneaza totul! Nu era suficient spatiu pietonal in centru?

  2. La capitolul asfaltare/asfaltări e dezastru mare cât sistemul nostru solar.
    Așa este, gurile de canal sunt o problemă majoră, nu sunt aduse la nivel cu asfaltul.
    În Mărăcineni la acel pod nou construit, peticul de asfalt nou turnat este mai sus decât nivelul străzii originale.
    Și când treci cu mașina pe acolo, impactul asupra roților este puternic.
    Primarul din Mărăcineni nu vede bătaia de joc, sau i se rupe de calitatea lucrărilor.
    Atâta timp cât lumea înghite bătaia de joc … Își merită soarta.

  3. Mai terminati cu prostiile, a vrut nea Costica parc la balconu’ biroului, isi face parc!
    Ce va tot vaitati atata, nimic nu va convine!
    Omu’ e primar si , ca sa dea randament, are nevoie de conditii bune. Asa ca lasati omu’ sa-si faca parcul ca apoi sa ne uimeasca pe toti cu eficienta lui.
    Si nu va mai plangeti atat ca nu aveti locuri de parcare, ca-s abramburite strazile, ca nimic nu are nici o logica! Ia sa vedeti voi parcari subterane, strazi suspendate si statii de teleportare…
    La modu’ serios acu’, initial am crezut ca primaru’ asta va misca lucrurile (bine, dupa catastrofa bosco, si pisica mea ar fi fost un primar bun) da’ se vede treaba ca de la unu’ care nu misca un deget am trecut la altu’ care face de dragu’ de-a fi facut, fara nici o noima.
    C’est la vie! Asteptam cu nerabdare alegerile viitoare ca sa il alegem din nou pe nea Costica. Nu?!

  4. bataie de joc al unor neica nimeni in materie de urbanism am ajuns. pacat , cu oleaca de cap se pot face lucruri frumoase si fiabile.

  5. Pe Unirii Sud s-au pus placi de pavaj, am vazut cum s-a turnat baza fara nivelare, nisip mult apoi placi care se lasa dupa ploaie, te impiedici de ele, lucratori necalificati, totul facut in graba, pacat, nu este lucrare durabila.

  6. DIN PACATE STRADA TRANSILVANIEI ESTE CEA MAI MARE DEZAMAGIRE CU TOATE SUMELE ENORME INVESTITE AICI.
    LUCRAREA SA FACUT PE REPEDE INAINTE FARA A SE RACORDA CASELE LA UTILITATI RESPECTIV CANAL APA GAZE CU IMPOSIBILITATEA DE A SE REALIZA ACESTE LUCRARI IN VIITORUL APROPIAT IAR LOCUITORII DIN ZONA AR FI AVUT ACCES LA CONDITII DE SECOL 21.
    ACEST LUCRU AR FI PUTUT SA SE REALIZEZE INAINTE DE ASFALTARE PETRU CA TEHNIC ERA POSIBIL SI ATUNCI NU AR MAI FI FOST INCONVENIENTE.
    SPERAM CA URMATOARELE LUCRARI DE GENUL SA FIE FACUTE MAI CU CAP SI SA EVITAM ACESTE NEPLACERI.
    NE RAMANE SPERANTA

  7. Cand v-am spus ca Toma este copia fidela a lui Boscodeala, nu m-ati crezut.
    Primul mandat al lui Boscodeala a fost fulminant (1996 – 2000). La fel si al lui Constantin Toma (2016 – 2020).
    La al doilea, Boscodeala a inceput sa scartaie, semn ca se inchegase deja o gasca de capușe și profitori in jurful lui, în primarie. A inceput sa scada din turatia motoarelor si sa se apuce de bagabonțeli. Este exact ce se intampla astazi cu domnul primar Toma.

    Notă: Asta nu ii face pe cei doi mai putin iubiti. Boscodeala, care avea si șarm, era aclamat la fiecare iesire publica. Toma, care este încpă pe val, la fel. Ca si concluzie, Toma va ieși primar pana la moarte, fără discutie, la fel cu ar fi iesit si Boșco dacă nu ar fi fost înlăturat.
    Dar asta nu inseamna ca Buzaul nu ramane un oras intepenit in timp, o vaca de muls pentru toate grupurile de jefuitori, indiferent cum se numește șeful din fruntea lor: Boscodeala sau Toma!

  8. si aia care au masini care merg pe butelie unde or sa parcheze ?
    din cate stiu nu au voie in parcari subterane ….

    sau la buzau nu conteaza chestiile astea ?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button
error: