Utile

Cum sa iti cresti business-ul la inceput de primavara? Iata 3 metode pe care sa le incerci!

În ziua de astazi, este, parca, din ce in ce mai greu sa fii antreprenor, chiar daca, din afara zonei de business, pare altfel. Desi ai la dispozitie nenumarate modalitati prin care sa te faci cunoscut, concurenta este acerba in majoritatea domeniilor de activitate si ai nevoie de foarte multa cercetare pentru a face fata volumului de informatii si noutati care vin constant, uneori, chiar si zilnic.

Pentru a putea sa faci fata tuturor acestor provocari si pentru a prospera in viitorul relativ apropiat, iata cateva modalitati prin care sa cresti venitul afacerii tale!

1. Apeleaza la SMS Marketing

O metoda prin care sa tii legatura cu clientii pe care ii ai deja, dar pe care o poti folosi si pentru a atrage unii noi, este sa te folosesti de SMS Marketing. Cu ajutorul unor mesaje speciale, atent create de profesionisti, vei reusi sa informezi publicul tau tinta asupra noutatilor pe care le oferi, asupra produselor sau serviciilor tale de top si nu numai. Da click pentru ofertele de pret pentru SMS Marketing oferite de smso.ro si afla mai multe despre aceasta ramura a publicitatii si a comunicarii eficiente cu reprezentantii publicului tau tinta. 

Conform studiilor, in medie, 98% dintre mesajele text de pe telefon sunt citite in primele 3 minute de cand au fost primite. In timp ce e-mail-urile pot ajunge in Spam si au mai multe sanse sa fie ignorate, SMS-urile sunt citite mult mai repede. In plus, o formulare eficienta va convinge majoritatea cititorilor sa se interseze despre informatiile pe care le-au primit.

2. Foloseste-te de social media

Secolul Vitezei se resimte cel mai bine in momentul de fata, cand Internetul nu mai reprezinta doar o sursa de informare, ci si o unealta extrem de utila in construirea si dezvoltarea unei afaceri. Platformele care candva erau doar o sursa de divertisment, sunt modalitati foarte bune prin care poti face cunoscut brand-ul tau, indiferent de industria in care activezi. 

Ai grija sa ai cate un cont creat pe fiecare retea de socializare care este relevanta pentru tine, dar si pe cele generale. Posteaza frecvent, pune accent pe calitate si, daca ai o agenda prea plina, apeleaza la ajutorul unui specialist sau manager in social media pentru a te ajuta. Este foarte important sa ai conturi organizate si care sa castige increderea vizitatorilor, pe langa aspectul vizual al posturilor si descrierilor. De asemenea, este crucial sa fii activ pe platforme, sa fii prezent prin postari si prin raspunsul la mesajele si comentariile primite, in cel mai scurt timp.

3. Profita de sezon si de sarbatori pentru a lansa proiecte/oferte/promotii

Clientii apreciaza de fiecare data reducerile si colectiile de sarbatori, mai ales cand sunt ambalate in diverse promotii. Profita de fiecare oportunitate pe care o ai pentru a aduce ceva nou si leaga-te de evenimentele culturale ori sociale. Pentru ca este inceput de primavara, lanseaza un nou proiect, un nou pachet de servicii sau o colectie inedita. Adauga pentru cateva ore sau zile o oferta si vei vedea cat de repede vei castiga noi clienti. 

Sfaturi finale

Un aspect pe care niciun antreprenor nu ar trebui sa il neglijeze este legat de nevoile pe care le are cumparatorul. Pune-te in locul sau, atunci cand tu ai nevoie de produsele sau serviciile pe care le vinzi si vezi ce te-ar atrage, ce ai vrea sa vezi sau sa gasesti la o firma de profil. 

Studiaza competitia si inspira-te de la ea, insa pune mai mult accent pe clientii tai, actuali si/sau viitori, si vei avea mai mult de castigat. Fii original si evita sa te blochezi pe un singur lucru, fie ca e vorba de strategia de marketing, fie ca e vorba de produsul tau final dat, sub o forma sau alta, catre publicul tau tinta.

Sursa foto – Shutterstock.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button