Utile

Cum să-ți pregătești corpul pentru vară

Vara te-a luat pe nepregătite iar hainele și costumul de baie din sezonul trecut nu prea îți mai vin? E momentul să faci o schimbare în rutina de lifestyle și să intri într-un program intensiv de slăbire și remodelare. Schimbarea obiceiurilor alimentare și inițierea unui program zilnic de sport te vor ajuta să-ți recuperezi silueta în cel mai scurt timp. Iată ce trebuie să faci ca să te poți afișa la plajă, la piscină sau la petrecerile de sezon în cea mai bună formă.

Intensifică programul de fitness

Dacă vremea capricioasă din sezonul rece și pandemia te-au oprit să faci sport, e timpul să recuperezi. E nevoie să-ți recapeți forma fizică și să-ți reantrenezi musculatura. Un program intensiv de câte două ore în sala de forță, de minim 5 ori pe săptămână, va da rezultate în scurt timp. Mizează mult pe exercițiile cardio, pe bandă și bicicleta eliptică, pentru că te ajută să îți întărești musculatura în timp ce arzi și calorii. Reia treptat și antrenamentul cu greutăți care te ajută să-ți definești musculatura. Ai grijă să porți echipament adecvat – pantaloni și tricou sau bustieră speciale pentru sală, din poliester, și adidași cu talpa flexibilă.

Aleargă în parc

Nimic nu e mai frumos decât să alergi dimineața în aer liber. Te bucuri de natură, te umpli de energie și arzi o mulțime de calorii. Dacă ai nevoie de un impuls în plus, cumpără-ți o pereche nouă de pantofi tip runners. Astfel, te vei simți și mai motivată să ieși afară și să explorezi alei noi din parcuri sau din pădurile de lângă oraș. Pe lângă pantofii de alergare, hainele sunt importante pentru confort. Poartă pantaloni scurți, un tricou din bumbac și lenjerie intimă din bumbac sau microfibră. Poți alege din oferta de lenjerie de dama de la Fashion Days, modelul care îți place.

Descoperă o nouă rutină de exerciții fizice

Te-ai săturat de același program cradio sau de antrenamentul cu greutăți? Poți încerca noi exerciții de yoga și Pilates. Acestea sunt ideale pentru a-ți remodela silueta și a-ți întări musculatura. Sau optează pentru sporturi în aer liber precum volei, tenis, badminton care implică și cardio dar sunt mult mai distractive.

Mănâncă legume verzi

Acum ai la dispoziție o varietate de legume proaspete pe care te poți baza ca să revii în formă și să îți iei doza necesară de vitamine. E timpul să schimbi planul alimentar. Mănâncă multe salate cu legume cu frunze verzi – spanac, sparanghel, varză kale, anghinare – care au mult fier și nu au calorii.

Bea multă apă!

Hidratarea este necesară tot timpul, dar în sezonul cald cu atât mai mult trebuie să-i asiguri organismului necesarul de apă pe care o pierde prin transpirație. Suplimentează cei 2 litri de apă pe zi cu încă jumătate de litru. Astfel vei stimula organismul să elimine toxinele și îl vei ajuta să piardă mai ușor kilogramele în plus.

loading...

Cosmin Șontică

Așteptăm sesizările dumneavoastră la numărul de telefon 0725 225 335, pe Facebook sau WhatsApp. Vă mulțumim!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button