AdministrațieȘtirile zileiUtile

Documentele necesare în vederea obținerii certificatului de cazier judiciar

Vineri, 1 februarie 2019, la Poliția Orașului Pătârlagele s-a redeschis ghișeul de eliberare a certificatelor de cazier judiciar. Persoanele fizice din localităţile respective şi zonele învecinate au, astfel, posibilitatea de a obţine certificatele de cazier judiciar fără a mai fi nevoite să se deplaseze în municipiul Buzău.

Documentele necesare în vederea obținerii certificatului de cazier judiciar de către o persoană fizică sunt următoarele:

  • actul de identitate ( cartea de identitate, buletinul de identitate, pașaport, cartea de identitate provizorie și certificat de înregistrare a cetățenilor în U.E., carte de rezidență, carte de rezidență permanentă, permis de ședere temporară sau permanentă), aflat în termenul de valabilitate;
  • procură autentificată, în original și copie și act de identitate împuternicit – pentru obținerea certificatului de cazier judiciar prin împuternicit;
  • cerere tip completată.

Certificatul de cazier judiciar este valabil 6 luni de la data emiterii.

Programul de lucru cu publicul:

– luni, miercuri şi vineri, între orele 09.00 – 11.00;

– marţi, între orele 13.30 – 15.30.

Vă reamintim că la nivelul județului Buzău, pe lângă ghișeul de eliberare a certificatelor de cazier judiciar ce funcționează la sediul Inspectoratului de Poliţie Judeţean Buzău, mai sunt funcționale alte două ghişee la Poliția Municipiului Rm. Sărat și Poliția Oraș Pogoanele.

Cosmin Șontică

Vă mulțumim pentru vizită! Așteptăm sesizările dumneavoastră la numărul de telefon 0725 225 335, pe Facebook sau pe WhatsApp.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button
error: Textul nu poate fi copiat!