BUZĂU: Noile restricții impuse de Prefectură după depășirea ratei de 3 la mie afectează vânzările unităților din domeniul HORECA. În timp ce restaurantele, barurile și cafenelele au tras obloanele, unele afaceri se reinventează pentru a supraviețui pe piață.
Dacă localurile cu meniu à la carte înregistrează pierderi uriașe, fast-food-urile din Buzău au ceva mai multe șanse să vândă. McDonald’s Buzău nu mai servește clienți în incinta restaurantului de pe bulevardul Unirii. Coada s-a mutat însă la McDrive, unde mașinile stau încolonate și douăzeci de minute pentru plasarea comenzilor.
Pierderi mai mici au suferit restaurantele de tip-fast-food cu servire la geam. Pe Spiru Haret, Jabbar și Alladin vând în continuare apreciatele produse fast-food, în regim take-away.
Reprezentanții fast-food-urilor se conformează și respectă toate măsurile de distanțare și igienă: Clienții sunt informați despre noile restricții și sunt preveniți că nu pot intra mai mult de 4 persoane simultan.
Cel mai mult au de pierdut restaurantele care nu fac livrări la domiciliu. Cei mai mulți dintre antreprenorii din domeniu s-au mutat însă în mediul online, acolo unde speră să realizeze câștiguri măcar la jumătatea celor dinainte.