EconomicȘtirile zilei

O firmă din Buzău oferă copiatoare gratuit: Chirie ZERO. Plătești doar cât printezi

Dacă în urmă cu 10 – 15 ani un copiator, un scanner și un fax reprezentau o dotare de excepţie, astăzi acestea sunt incorporate într-o singură „maşinărie multifuncţională“, accesibilă tuturor angajaţilor. Având în vedere faptul că preţul echipamentelor şi serviciilor scade constant, o companie trebuie să se gândească de două ori înainte de a se decide dacă va cumpăra o multifuncţională nouă sau va închiria.

În ultima vreme, în special serviciile din domeniul IT-ului s-au adaptat la nevoile pieței în ceea ce privește închirierea sau achiziționarea de copiatoare și multifuncționale.

Dacă timp de mai mulţi ani, companiile au preferat să îşi achiziţioneze cea mai mare parte a echipamentelor, începând de la sfârşitul anilor ’90 avantajele „delegării“ unor asemenea activităţi au devenit evidente, conducând la adoptarea pe scară largă a modelului outsourcing-ului. Printre acestea, printarea, copierea sau multiplicarea documentelor, s-a dovedit un domeniu de activitate în care externalizarea soluţiilor poate reprezenta o sursă eficientă de reducere a costurilor.

În Buzău, pionierii în materie de închiriere, dar și cumpărare, de multifuncționale și copiatoare, DC Real Solutions, recomandă ambele variante, în funcție de nevoile clienților.

ACHIZIȚIE COPIATOR

În ciuda cererii tot mai mari pentru închiriere, vânzarea directă a acestor produse nu a dispărut, multe companii preferând să cumpere, privind achiziția ca pe o investiție pe termen lung. Costurile nu sunt însă, de neglijat, dacă este vorba despre echipamente performante – preţul unui asemenea produs poate varia de la 100 euro până la 10.000 euro. Puteți consulta mai jos o listă de prețuri de achiziție: http://dcrealsolutions.ro/produse/konica-minolta/.

AVANTAJELE CUMPĂRĂRII UNUI COPIATOR

  • echipamentele sunt noi;
  • investiția se face pe termen lung;
  • nu se plătește abonament lunar;
  • fiecare produs este însoțit de garanție;
  • echipamentele nu trebuie returnate.

ÎNCHIRIERE COPIATOR

Există momente în activitatea oricărei companii cand este nevoie de o soluție rapidă pentru acoperirea nevoilor de printare, copiere sau scanare, însă achiziționarea unui echipament nou nu se justifică, aceasta fiind o soluție costisitoare. Pentru astfel de situații, specialiștii DC Real Solutions recomandă închirierea și nu cumpărarea unui copiator, a unei imprimante sau chiar a unei multifuncționale.

Dacă în primă fază costurile închirierii unui echipament multifuncţional par mari, în timp, pentru unele companii această metodă se dovedeşte mult mai utilă, deoarece odată cu închirierea echipamentului, primesc o serie de alte servicii adiacente, ca de exemplu aprovizionarea cu hârtie, reîncărcarea cartuşelor şi servicii de reparaţie şi întreţinere.

AVANTAJELE ÎNCHIRIERII UNUI COPIATOR

  • investiție inițială zero;
  • costuri totale mici;
  • echipamente adaptate la cerințele actuale de software;
  • flexibilitate: în cazul creșterii numărului de printuri/copii echipamentul va putea fi înlocuit cu unul mai rapid;
  • echipamentul va fi permanent în perfectă stare de funcționare;
  • simplificarea administrării – se asigură toate serviciile, piesele și consumabilele;
  • se asigură echipament la schimb, în cazul în care reparația nu se realizează într-un timp optim;
  • se plătește doar cât se printează.

Găsiți aici o listă orientativă de prețuri pentru închirierea copiatoarelor: http://dcrealsolutions.ro/abonamente/.

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Download [1.47 MB]

Cosmin Șontică

Vă mulțumim pentru vizită! Așteptăm sesizările dumneavoastră la numărul de telefon 0725 225 335, pe Facebook sau pe WhatsApp.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button