Palatul Comunal SE ÎNCHIDE
COMUNICAT privind FUNCȚIONAREA PRIMĂRIEI BUZĂU începând cu 23 MARTIE 2020
În contextul Ordonanței militare nr. 2 din 21.03.2020 prin care se recomandă limitarea deplasării personelor, Primăria municipiului Buzău își închide programul de lucru cu publicul direct în spațiile instituției, cu următoarele excepții:
-Starea Civilă între orele 10.00 -12.00
-Direcția de Evidenta Persoanei între orele 10.00- 12.00.
Pentru celelalte servicii se recomandă utilizarea celorlalte mijloacelor de comunicare electronice, după cum urmează:
- transmiterea on-line de cereri sau solicitări (inclusiv anexarea de documente), la adresele de e-mail:
- [email protected],
- [email protected] – pentru cereri specifice Direcției Economice,
precum și prin poștă.
- plata taxelor și impozitelor prin utilizarea mijloacelor on-line de plată prin:
- site-ul național ghiseul.ro;
- site-ul primăriei primariabuzau.ro – Ghișeu electronic (doar după ce s-au obținut date de autentificare de la primărie).
- totodată, se pot efectua plăți ale taxelor și impozitelor locale la toate sediile poștale de pe raza municipiului Buzău.
Începând cu 23.03.2020, Primăria Buzău pune la dispoziția cetățenilor
” PORTAL SERVICII ELECTRONICE”
ce poate fi accesat prin site-ul www.primariabuzau.ro, pentru depunerea de solicitări pentru:
- Petiții și sesizări online
- CU Certificat de urbanism
- CU Certificat de Urbanism pentru dezlipire, aplipire imobile, inscriere servitude
- CU Certificat de Urbanism pentru Extindere si Bransamente la Retele Edilitare
- CU Certificate de Urbanism de Informare (Reglementari Urbanistice)
- AC Autorizație de construire
- Cerere eliberare certificat de atestare fiscală pentru persoane fizice
- Cerere eliberare certificat de atestare fiscală pentru persoane juridice
- Cerere eliberare situatie fiscala – Executori judecatoresti
- Cerere eliberare certificat fiscal – Notari.
Totodată, pentru relații suplimentare privind documentele ce trebuie anexate la trimiterile on-line, vă punem la dispoziție numerele de telefon ale serviciilor de specialitate:
NR. CRT. | DENUMIREA COMPARTIMENTULUI | TELEFON-DIRECT |
1 | GHISEU UNIC e-mail: [email protected] | 0238- 411015 |
2 | SECRETARIAT PRIMAR | 0238-710562 |
3 | SECRETARIAT VICEPRIMAR 1 | 0238-710204 |
4 | SERVICIU GOSPODARIE COMUNALĂ | 0238-710692 |
5 | ARHITECT SEF | 0238-710614 |
6 | SERVICIUL URBANISM | 0238-725538 |
7 | SERVICIUL AUTORIZATII CONSTRUCTII | 0238-723398 |
8 | BIROUL ÎNDRUMARE ȘI CONTROL ASOCIAȚII PROPRIETARI | 0338-401315 |
9 | COMPARTIMENT AUTORITATE TUTELARĂ | 0338-401032 |
10 | SERVICIUL AGRICOL | 0338-401032 |
11 | BIROUL COMERȚ, TRANSPORTURI LOCALE | 0238-710679 |
12 | SERVICIUL EVIDENȚĂ, PATRIMONIU, LICITAȚII | 0238-713799 |
13 | SERVICIUL ADMINISTRARE FOND LOCATIV | 0238-401882 |
14 | DIRECTIA ECONOMICĂ e-mail: [email protected] | |
15 | REGISTRATURA DIRECTIA ECONOMICA | 0238-711732 |
16 | SERVICIUL PRELUCRARE DATE | 0238-713420 |
17 | SERVICIU URMARIRE, EXECUTARE SI COLECTARE CREANTE FISCALE PERSOANE FIZICE | 0238-727872 |
18 | SERVICIU URMARIRE, EXECUTARE SI COLECTARE CREANTE FISCALE PERSOANE JURIDICE | 0238-727872 |
19 | SERVICIU CONTROL, INSPECTIE SI FACILITATI FISCALE PERSOANE FIZICE
| 0238-727873 |
20 | SERVICIU CONTROL SI INSPECTIE FISCALA PERSOANE JURIDICE | 0238-727871 |
21 | SECRETARIAT DIRECTOR ECONOMIC | 0238-717658 |
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI BUZĂU