EconomicȘtirile zilei

Diferențe între prețul de la raft și cel de la casa de marcat

Kaufland a primit o amendă cumulată de de aproape 800.000 de lei de la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC), după ce românii au făcut peste 300 de reclamații, în perioada martie 2020 – martie 2021. Nereguli au fost constatate și în magazinele din Buzău.

Unii dintre clienții magazinelor Kaufland din România au reclamat la ANPC, între altele, diferențe între prețul afișat la raft și cel de la casa de marcat, precum și lipsa prețurilor afișate la anumite produse și produse defecte aflate în garanție.

La lista neregulilor reclamate de clienții Kaufland la ANPC, în perioada martie 2020 – martie 2021, se adaugă: produse cu dată limită de consum depășită, promoții înșelătoare, precum și servicii neconforme ori produse nelivrate. Inspectorii au găsit ulterior alimente expirate și au constatat practici înșelătoare cu privire la promoții și reclame.

Printre orașele cu magazine în care au fost reclamate și apoi constatate probleme de către ANPC se numără: București-Ilfov, Buzău, Dâmbovița, Brașov, Iași, Timiș, Prahova, Argeș, Giurgiu, Teleorman, Călărași, Craiova, Brăila, Constanța, Tulcea, Galați și Vrancea.

Însumate, amenzile date mai multor magazine au ajuns la suma de 799.100 lei.

”Toate aspectele identificate de autorități au fost soluționate de fiecare dată în favoarea clienților. Compania a acționat prompt în vederea remedierii imediate și pentru a stabili măsuri care să prevină apariția unor astfel de neconformități pe viitor”, a fost punctul de vedere transmis de Kaufland.

Cosmin Șontică

Vă mulțumim pentru vizită! Așteptăm sesizările dumneavoastră la numărul de telefon 0725 225 335, pe Facebook sau pe WhatsApp.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button