Știrile zilei
ULTIMA ORĂ

Reacția Spitalului, după cazul pacientului „înghețat” în cort

Spitalul Județean de Urgență Buzău a reacționat, printr-un comunicat de presă, față de acuzațiile unui pacient ținut mai bine de opt ore într-un cort din curtea unității medicale, deși NU era suspect de coronavirus. Bărbatul a tremurat de frig timp de cinci ore, până când o asistentă de la poartă i-a dat o pătură.

Iată punctul de vedere al conducerii Spitalului Județean, în urma celor relatate de buzoianul Ștefan Papuc:

„Vă facem următoarele precizări: Un bărbat în vârstă de 50 de ani, s-a prezentat  la U.P.U  în data de 03.06.2020 cu următoarea  simptomatologie: durere și edem regiunea  gleznă membru inferior stâng precum si durere coapsă  șold stâng, secundar, cădere de la alt nivel.

Pacientul a fost suspus triajului epidemiologic și a fost examinat de medicul specialist ortoped care era de gardă. Potrivit F.O. pacientului  I s-au efectuat:

  • Radiografie calcaneu
  • Radiografie de gleznă
  • Radiografie de gambă
  • Radiografie de bazin pentru șold stâng.

După toate investigațiile, pacientul a plecat acasă cu scrisoare medicală și recomandări medicale. Referitor la faptul că pacientul a sesizat că îi este frig, i s-a pus la dispoziție o  pătură. Menționăm faptul că cele trei corturi sunt dotate cu aeroterme, doar că acestea sunt aduse atunci când temperatura este scăzută iar acestea nu sunt lăsate în corturi deoarece am avut neplăcerea de a constata că una dintre aeroterme a fost deteriorată de  un pacient.”

COMENTARIU: Este limpede că reprezentanții UPU sunt depășiți de situație. Altfel nu ar „uita” de un pacient (considerat urgență) timp de opt ore într-un cort neîncălzit. Iar dacă s-a întâmplat dintr-o eroare de comunicare, decent ar fi ca vinovatul să prezinte scuze. 

Până în acest moment n-am auzit pe nimeni din spital sau din UPU să-i ceară scuze pacientului care a dârdâit de frig opt ore în cort. Normal așa ar fi fost. În schimb, se meșteresc niște postări pline de vitriol la adresa tuturor celor care îndrăznesc să spună adevărul.


OPINIE: Scuza referitoare la aerotermă e de-a dreptul rizibilă. I-a stricat cineva aeroterma doctorului. Așa și? O aerotermă e mai importantă decât o viață de om? Suntem spital care ar trebui să-i ofere pacientului TOT sprijinul necesar ca acesta să se facă bine. Teoretic. Nu, nouă ne-a stricat cineva aeroterma, ne-am luat jucăria și am plecat acasă.

loading...

Cosmin Șontică

Așteptăm sesizările dumneavoastră la numărul de telefon 0725 225 335, pe Facebook sau WhatsApp. Vă mulțumim!

Un comentariu

  1. Ha ha ha hai ca suntem bătaia de joc la instituțiile statului pe care le plătim. Domnule meneger care stai de vorbă cu pacienți ca pe maidan cu mâinile în buzunar și jargon , nu totii suntem proști așa cum credeți. Mai întâi domnule toma de cât sa împărțiți prin tot buzăul lavatoar puneți si la acele wc -uri din upu pt ca sîntem mulți care ne spălăm pe mâini după ce ne ștergem la fund. Învățați cand stați de vorbă cu pacienți SA VA RECOMANDAȚI ASA FACE EDUCAȚIONAL

Dă-i un răspuns lui Amonim Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button
error: