Știrile zilei

Scandal la Lidl Eroilor. Bărbat imobilizat de agenții de pază

Ca o ironie, tot el a fost amendat și dus, în cătușe, la secție.

Doi bărbați ar putea fi cercetați pentru purtare abuzivă după ce, în calitate de angajați ai unei firme de pază, au imobilizat un client turbulent la ieșire din magazinul Lidl Buzău.

Incidentul a avut loc ieri, la magazinul Lidl de pe Calea Eroilor. Totul a început după ce bărbatul a început să-i acuze pe reprezentanții magazinului că a fost păcălit la casa de marcat. El cumpărase un produs la ofertă, dar casiera i-ar fi încasat prețul întreg.

Pe măsură ce cleintul devenea tot mai agitat, angajații Lidl au apăsat butonul de panică, în scurt timp făcându-și apariția doi agenți ai unei firme de pază. Bărbatul a devenit recalcitrant, cei doi fiind nevoiți să-l imobilizeze.

Martorii au protestat față de gestul celor doi agenți și au sărit în ajutorul clientului. Ei au filmat întreaga scenă, inclusiv momentul în care vitima sună la 112 pentru a cere ajutorul.

Și polițistul sosit la fața locului ar fi acționat disproporționat. El i-a smuls clientului telefonul mobil și portofelul, l-a culcat la pământ și i-a pus cătușele sub privirile mirate ale martorilor.

„Ieri, în jurul orei 15.00, polițiștii au fost sesizați prin apel 112 de către un buzoian, în vârstă de 44 de ani, cu privire la faptul că în zona unui hipermarket din municipiul Buzău s-a creat un conflict spontan pe fondul nemulțumirilor sale în calitate de client, nemulțumiri legate de actul comercial, acesta fiind imobilizat de agenții de pază ai operatorului economic. La fața locului a fost direcționat de îndată un echipaj mixt polițist/jandarm, pentru a verifica cele semnalate și luarea măsurilor legale. Ajuns la locul indicat, echipajul a intervenit conform Legii 192/2019 și a procedat la legitimarea și identificarea apelantului pe de o parte, dar și a persoanelor prezente de cealaltă parte, în vederea clarificării tuturor aspectelor utile soluționării cazului. Având în vedere că un bărbat căruia polițiștii i-au solicitat documentele în vederea legitimarii a devenit recalcitrant, refuzând cooperarea, acesta a fost imobilizat și condus la sediul Poliției. De asemenea, bărbatul în vârstă de 41 de ani, din Buzău, a fost sancționat contravențional conform Legii 61/1991 pentru sancționarea faptelor de încălcare a unor norme de conviețuire socială, a ordinii și liniștii publice.În urma discuțiilor purtate cu persoanele conduse la sediu, acestea și-au rezervat dreptul de a formula plângere. Având în vedere imaginile apărute, polițiștii s-au sesizat din oficiu și au demarat cercetări, sub coordonarea parchetului, cu privire la acțiunile angajatilor societății de pază contractate de hipermarket, pentru a stabili dacă sunt întrunite elementele constitutive ale infracțiunii de purtare abuzivă. Totodată, polițiștii de la investigarea criminalității economice fac verificări cu privire la nemulțumirile apelantului în ceea ce privește actul comercial prestat de operatorul economic, în același timp fiind supusă unei analize specifice la nivel intern și intervenția echipajului mixt la fața locului.”, a transmis IPJ Buzău, prin intermediul unui comunicat de presă.

Cosmin Șontică

Vă mulțumim pentru vizită! Așteptăm sesizările dumneavoastră la numărul de telefon 0725 225 335, pe Facebook sau pe WhatsApp.

4 Comments

  1. Pumnii mei nu are minte, bate tot ce- i sta ‘nainte…. N – ai ce sa le ceri… Singurul criteriu de angajare este sa mearga in 2 picioare.

  2. Când neuronii nu te ajută te faci paznic de magazin.
    Cei doi trebuie să ajungă la pușcărie urgent.
    Miliția a venit să ce ???
    Alți paznici plătiți de la buget să frece menta și să ocupe timpul cetățeanului cu procedurile lor birocratice și inutile.
    Plecați la căpșuni păcălicilor.

  3. Agenții de pază nu au voie să procedeze în acest fel , nu au voie să rețină un cetățean care nu a făcut nimic ( sechestrare) . Amenzile contestate la tribunal plus plângere împotriva agenților , a magazinului și a polițiștilor. Politica “prietenoasa” a LIDL față de clienții care-i bagă bani în buzunar este o rusine. Clientul trebuie pus mereu pe primul loc. El plătește

  4. Buzoieni, evitați magazinele LIDL, dați le o lecție reală de unitate.
    Să i băgăm în faliment, este soluția perfectă.
    Dacă nu suntem uniți în acest sens, ne merităm eticheta de PROȘTII PROȘTILOR.
    Iar cei doi păcălici ( paznici ) au o singură destinație: PUȘCĂRIA!

Dă-i un răspuns lui Stefan Ghe Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button
error: Textul nu poate fi copiat!