Știrile zilei

Ultimele vești despre buzoianul de 18 ani, spulberat de pe motor

Aseară, un tânăr în vârstă de 18 ani a fost operat de urgență de medicii Spitalului Județean Buzău, după ce a fost spulberat de pe motocicletă de șoferul unui autoutilitare care nu s-a asigurat la schimbarea direcției. 

În după-amiaza zilei de joi, Ș.S. rula pe șoseaua Brăilei cu motocicleta sa de 125 cmc în momentul în care, ajuns în dreptul spălătoriei auto Brătilă, a fost acroșat de o autoutilitară condusă pe direcția Buzău-Gălbinași de un șofer de 29 de ani.

Din primele date de la fața locului a reieșit că o autoutilitară condusă pe direcția Buzău către Brăila de un bărbat de 29 de ani, din C.A Rosetti a intrat în coliziune cu o motocicletă condusă pe aceeași direcție de mers, de un tânăr de 18 ani, din Buzău.”, a transmis, ieri, IPJ Buzău.

Impactul a fost violent. În imaginile înregistrate de o cameră de supraveghere se vede cum autoutilitara virează la dreapta pentru a intra în spălătorie, însă șoferul nu observă că din spate se apropie, pe interior, un motociclist.

Băiatul a fost efectiv spulberat de pe motor și aruncat în curtea spălătoriei, unde a rămas inconștient. O ambulanță l-a transportat de urgență la UPU Buzău, unde medicii au decis să îl bage direct în sala de operație:

Tânărul în vârstă de 18 ani, victimă a unui accident de motocicletă, a fost transportat la U.P.U.-SMURD din cadrul S.J.U. Buzău. Acesta a suferit ruptură de splină si fractură de femur. Pacientul a fost introdus în sala de operatie pentru a fi supus unei intervenții chirurgicale. Acesta va rămâne internat în secția Chirurgie Generală.” a transmis purtătoarea de cuvânt a SJU Buzău, Adriana Bunilă.

DIn fericire, operația a fost un succes, iar în prezent băiatul se află internat pe secția Chirurgie generală a Spitalului Județean Buzău.

Pe Facebook, apariția imaginilor cu momentul impactului a generat o întreagă dezbatere. În timp ce unii îl învinovățesc pe șoferul autoutilitarei, alții sunt de părere că motociclistul a greșit, venind cu viteză pe interior.

Poliția va stabili însă cine se face vinovat de producerea accidentului în urma căruia un tânăr a fost la un pas să își piardă viața.

VIDEO cu momentul în care tânărul este spulberat de pe motocicletă.

Cosmin Șontică

Vă mulțumim pentru vizită! Așteptăm sesizările dumneavoastră la numărul de telefon 0725 225 335, pe Facebook sau pe WhatsApp.

4 Comments

  1. As da in judecata administratorul drumului, și puțin și pe cei din IJP Bz – BPR, în baza art. 5 din OUG 195/2002:
    (1) Administratorul drumului public, antreprenorul sau executantul lucrărilor, conform competentelor ce îi revin, cu avizul poliției rutiere, este obligat să instaleze indicatoare ori alte dispozitive speciale, să aplice marcaje pe drumurile publice, conform standardelor în vigoare, și să le mențină în stare corespunzătoare.
    (2) Administratorul drumului public sau, după caz, antreprenorul ori executantul lucrărilor este obligat să semnalizeze corespunzător, cât mai repede posibil, orice obstacol aflat pe partea carosabilă, care stânjenește sau pune în pericol siguranța circulației, și să ia toate măsurile de înlăturare a acestuia.
    (6) În cazul producerii unui eveniment rutier ca urmare a stării tehnice necorespunzătoare a drumului public, a nesemnalizării sau a semnalizării necorespunzătoare a acestuia, precum și a obstacolelor ori lucrărilor care se executa pe acesta, administratorul drumului public, antreprenorul sau executantul lucrărilor răspunde, după caz, administrativ, contravențional, civil sau penal, în condițiile legii.
    (9) În scopul asigurării desfășurării în condiții de siguranță a circulației pe drumurile publice, poliția rutieră poate solicita administratorului drumului public executarea sau, după caz, desființarea de amenajări rutiere.

    1. netrasarea VIZIBILĂ a sensurilor de mers și a benzilor aferente (vopsea nerezistentă la trafic).
    2. mașini pe prima bandă de circulație, pe fiecare sens, până pe D. Gherea inclusiv (deși aici chiar există semne de restricție).
    3. drum plin de gropi/guri de canal sub nivelul covorului asfaltic.
    4. vegetație lăsată luxuriantă, vizibilitate slabă.
    5. lipsa alveolelor pentru degajarea intersecțiilor fără a interfera cu traficul rutier (pentru virat la stânga sau angajarea în trafic din curțile/străzile adiacente drumului principal).

    La alea se mai adaugă pregătirea slabă a deținătorilor de permis, indolența polițiștilor, rutieriști sau locali, dar și nepăsarea populației, atâta timp cât nu se întâmplă ție o nenorocire. Dar Consiliul Judetean, primăriile sau CNADNR-ul, în Vlahia, sunt alte instituții față de omologii din Transilvania, deci e normal, asta e clar!

  2. M.T. din pacate din cauza asta exista 3 Romanii pe care toti le stim dar foarte putini o recunoastem. as fi curios cite amenzi sau notificari au primit administratorii de drumuri nationale, judetene, comunale, orasanesti.. din partea celor de la politia rutiera ptr calitatea ” ireprosabila” a cailor de rulare.

  3. orasu lu magnetu-toma …. un cccacat de oras ….. lasati comentariul… asta e adevarul oricate putze si tzepe pune toma-magnet pe trotuare e un jeg de oras ….

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button