Situația dificilă a pieței muncii din Buzău se reflectă și în numărul mare de candidați care s-au înscris pentru concursul de ocupare a unui post dintre cele 70 vacante la Spitalul Județean. La anumite specializări, concurența ajunge și de 11 la 1.
În urmă cu aproape o lună, Consiliul Judeţean Buzău a aprobat continuarea procedurilor concursului suspendat în vederea ocupării unui numar de 70 de posturi vacante pentru:
Asistenţi medicali – cu examen în data de 09.10.2014, la ora 10:00 ( 29 posturi)
Personal auxiliar sanitar- infirmiere, îngrijitoare, spălătorese- în data de 15.10.2014, la ora 10:00 ( 27 posturi)
Şef serviciu Finaciar Contabilitate- în data de 22.10.2014, la ora 10:00- (1 post vacant )
Referent de specialitate Serv. De Management al Calitatii Serviciilor- în data de 15.10.2014, la ora 9:30- (1 post vacant )
Economist referent de specialitate, Oficiul de Calcul- în data de 15.10.2014, la ora 10:30- (2 posturi vacante )
Statistician Medical- în data de 15.10.2014, la ora 12:30 – (2 posturi vacante )
Contabil la Serv. Financiar Contabilitate – în data de 20.10.2014, la ora 10:00- (2 posturi vacante )
Muncitori la Serv. Administrativ- liftieri, telefonisti – în data de 22.10.2014, la ora 10:00.-( 6 posturi vacante)
În urma selectării dosarelor de înscriere şi a cererilor de participare la concursul organizat în data de 09.10.2014 pentru ocuparea posturilor vacante de ASISTENT MEDICAL DEBUTANT situaţia se prezintă astfel:
La Secţia Neonatologie pe 2 posturi vacante au fost admişi 14 candidati
La Secţia Chirurgie pe 1 post vacant au fost admişi 11 candidaţi.
La Secţia Ortopedie pe 1 post vacant au fost admişi 3 candidaţi.
La Secţia Boli Infecţioase pe 2 posturi vacante au fost admişi 15 candidaţi.
La Secţia Oncologie pe 1 post vacant au fost admişi 5 candidaţi.
La Secţia Urologie pe 1 post vacant au fost admişi 4 candidaţi.
La Secţia Chirugie Infantilă pe 1 post vacant au fost admişi 2 candidaţi.
La Secţia Bloc Operator pe 1 post vacant au fost admişi 4 candidaţi.
La Secţia ORL pe 1 post vacant au fost admişi 9 candidaţi.
ASISTENT MEDICAL :
La Secţia Medicină Internă pe 2 posturi vacante au fost admişi 4 candidaţi.
La Secţia Ortopedie pe 1 post vacant nu a fost admis niciun candidat.
La Secţia ATI pe 3 posturi vacante au fost admişi 6 candidaţi.
La Secţia Cardiologie pe 2 posturi vacante au fost admişi 4 candidaţi.
La Secţia Neurologie pe 2 posturi vacante au fost admişi 5 candidaţi.
La Secţia Pediatrie pe 2 posturi vacante au fost admişi 2 candidaţi.
La Secţia Boli Infecţioase pe 1 post vacant au fost admişi 2 candidaţi.
La Secţia OG II pe 1 post vacant au fost admişi 3 candidaţi.
La Secţia Bloc Operator pe 1 post vacant au fost admişi 2 candidaţi.
Pentru Laborator Radiologie pe 1 post vacant nu a fost admis niciun candidat.
La Compartiment BMF/ ORL pe 1 post vacant s-au înscris 2 candidaţi.
La Compartiment Internări pe 1 post vacant s-a înscris 1 candidat.
Pentru Personal auxiliar sanitar- (infirmiere, îngrijitoare, spălătorese) în urma selecţiei dosarelor au fost admise:
Infirmiere pe 16 posturi vacante au fost admise 23
Îngrijitoare pe 8 posturi vacante au foat admise 30
Spălătorese pe 2 posturi vacante au fost admise 12
Pentru Şef serviciu Finaciar Contabilitate pe 1 post au fost admişi 3 candidaţi.
Pentru Referent de specialitate Serv. De Management al Calitatii Serviciilorpe 1 post a fost admis 1 candidat.
Pentru Economist referent de specialitate, Oficiul de Calcul– pe 2 posturi au fost admişi 2 candidaţi.
Pentru Statistician Medical- pe 1 post a fost admis 1 candidat
Pentru Statistician medical debutant pe 1 post au fost admişi 12 candidaţi.
Pentru Contabil IA la Serv. Financiar Contabilitate –pe 1 post au fost admişi 3 candidaţi
Contabil II- pe 1 post au fost admişi 3 candidaţi.
Muncitori la Serv. Administrativ- liftieri, telefonisti:
Muncitori – pe 2 posturi au fost admişi 6 candidaţi
Liftieri pe 2 posturi au fost admişi 2 candidaţi
Telefonişti pe 2 posturi au fost admişi 5 candidaţi.
Consursul de ocupare a posturilor disponibile se va desfășura la sediul Universității Bioterra, din strada Hangarului, nr. 8, sala A9.