Autobuz sau maxi-taxi? Cum se va schimba raportul de forțe începând din această vară

Instalatii GPL Auto

Spalatoria Auto Petrom Transilvaniei
Piese Auto ,Asistenta Rutiera, Spalatorie Auto, Anvelope Auto

După o perioadă în care a reușit doar să mimeze concurența față de microbuzele private, Trans Bus pare să fie intrat în zodia profitului și a competitivității pe piața de transport. Primăria și apoi conducerea societății au anunțat achiziționarea a 30 de autobuze second-hand în doua tranșe, primele mașini urmând să intre în circuitul urban până la sfârșitul verii.

Primăria pare hotărâtă să încheie socotelile cu operatorii de transport privați de maxi-taxi de pe raza municipiului Buzău. Și nu prin vreun abuz, ci printr-o concurență reală făcută de Trans Bus, societatea din subordine, care, până mai ieri, era considerată un „robinet al risipei banului public”.

La începutul anului, primarul Constnatin Toma a anunțat achiziționarea a 30 de autobuze second-hand, care ar urma să intre în autobaza Trans Bus începând din această vară. Primele mașini vor circula la Buzău în curând, pentru achiziția lor fiind deja virați în conturile firmei aproape 14 miliarde de lei vechi.

Următoarele 15 autobuze moderne ar urma să fie cumpărate anul viitor, atunci când Primăria își propune să atragă și bani europeni pentru înnoirea flotei de transport a Trans Bus.

În lumina noilor politici privind transportul public de călători în municipiul Buzău, proprietarii de maxi-taxi ar putea avea dificultăți din ce în ce mai mari în a-și realiza obiectivele.

Oferta Publicitate Etichete:,

Despre autor

Cosmin ȘONTICĂ

Cosmin este editor-șef și conduce Reporter Buzoian de la deschiderea din 2015. Vine în presa online din zona educației, acolo unde activează ca profesor de limba și literatura română.

Profesional New Consult

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *