CINE a câștigat concursul pentru logoul Buzăului și câți bani va încasa
În urmă cu două luni, Primăria a anunțat organizarea unui concurs pentru crearea unui logo ce urma să devină brandul orașului. Pentru realizarea noului semn grafic s-au pus la bătaie 12.000 de lei, iar concurenții nu s-au lăsat așteptați. Într-un interviu acordat publicației Buzăumedia, primarul Constantin Toma a anunțat că s-a desemnat deja câștigătorul concursului.
Potrivit sursei citate, 24 de oferte au fost depuse în total, participarea fiind permisă atât din municipiul Buzău, cât și din afara lui. În urma jurizării comisiei conduse de profesorul Valeriu Șușnea, președintele Uniunii Artiştilor Plastici – filiala Buzău, a fost desemnat drept câștigător un tânăr din Iași.
Noul logo urmează să fie prezentat în cadrul unui eveniment desfășurat mâine, la sediul Primăriei Buzău, în prezența câștigătorului. Tot atunci vor fi prezentate și celelalte 23 de oferte.
„Comisia a decis cel mai bine și obișnuindu-mă cu el, chiar a început să-mi placă. Atât vă pot spune din el că are câteva cuvinte foarte frumoase: ,,Buzăul, oraș deschis”, a explicat primarul Constantin Toma pentru publicația citată.
Premiul acordat câştigătorului concursului este de 12.000 lei brut, suma reprezentând cesionarea exclusivă a drepturilor de autor, nelimitată în timp și spațiu, pe orice suport material şi în toate modurile, în favoarea Municipiului Buzău, pentru utilizarea lucrării ce a fost declarată câștigătoare.