Știrile zilei

„De două ore n-avem semnal la telefon. Aveți idee ce se întâmplă?”

Este doar unul dintre mesajele primite din partea abonaților Telekom, care nu au semnal la telefoanele mobile de mai bine de două ore. Situația neplăcută afectează câteva mii de abonați din Buzău.

Abia în jurul orei 14:00, operatorul de telefonie mobilă a ieșit la rampă cu explicații:

„Pe fondul unor disfuncționalități de natură tehnică, o parte dintre clienții Telekom pot întâmpina dificultăți în accesarea serviciilor de voce și date mobile. Echipele noastre tehnice lucrează în acest moment pentru remedierea acestor disfuncționalități în cel mai scurt timp posibil. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create și vă asigurăm că specialiștii noștri depun toate eforturile pentru restabilirea serviciilor la parametrii normali.” anunta Telekom Romania

Cosmin Șontică

Vă mulțumim pentru vizită! Așteptăm sesizările dumneavoastră la numărul de telefon 0725 225 335, pe Facebook sau pe WhatsApp.

One Comment

  1. Sa va fie rușine nesimțiților!!! Că dacă venea o factura și întârziem cu plata băgați penalitati! Pe voi cine va penalizeaza măgarilor?îmi scot și abonament și tot că numai neplăceri îmi aduce rețeaua aceasta!!!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button
error: Textul nu poate fi copiat!