Știrile zilei

„Era pentru că cineva voia să caute un loc de parcare exact în proximitatea locului în care voia să meargă”

Dezvăluire a lui Radu Dragomir, consultantul primarului Constantin Toma în proiectul de mobilitate urbană, cu privire la traficul infernal de pe bulevardul Unirii. Potrivit spuselor acestuia, 22% din mașinile care tranzitau zilnic artera rutieră căutau un loc de parcare, însă negăsind unul în zona în care doreau, continuau să „mai dea o tură, și încă o tură”.

Într-o conferință de presă susținută săptămâna trecută în sediul centrului de monitorizare a traficului de pe bulevardul Nicolae Bălcescu, Radu Dragomir a vorbit despre subiectul sensibil al traficului buzoian. Punctul nevralgic al acestuia, bulevardul Unirii, tocmai a fost reabilitat și reconfigurat, iar pentru a funcționa cum trebuie este nevoie de desființarea tuturor locurilor de parcare.

Despre acestea, consultantul primarului Toma a spus că erau motivul pentru care 22% dintre mașini tot dădeau roată bulevardului, în încercarea de a găsi un loc.

Din studiul de trafic făcut de specialiști care au o experiență de peste douăzeci de ani, 22% din traficul generat la nivelul coridorului principal bulevardul Unirii era pentru căutarea unui loc de parcare. Deci, 22% din această aglomerație era pentru că cineva voia să caute exact în proximitatea locului în care voia să meargă un loc de parcare. Și mai dădea o tură, și mai dădea o tură (…)”, a spus Radu Dragomir. (VIDEO, la finalul articolului)

La rândul său, primarul Constantin Toma a precizat că problema nu va mai exista, deoarece toate locurile de parcare vor fi desființate:

Acum am scăpat, nu vom mai avea niciun loc de parcare!”, a spus edilul buzoian.

Începând din această noapte, oprirea, staționarea și parcarea pe bulevardul Unirii sunt interzise, printr-o decizie ce vizează fluidizarea circulației.

Potrivit unei informări a Poliției Locale, oprirea se va sancționa cu 2-3 puncte amendă, 2 puncte penalizare și măsura tehnico-administrativă de ridicare a vehiculului staționat neregulamentar.

Cosmin Șontică

Vă mulțumim pentru vizită! Așteptăm sesizările dumneavoastră la numărul de telefon 0725 225 335, pe Facebook sau pe WhatsApp.

13 Comments

  1. Radu Dragomir si Constantin Toma sa se ia de mana si sa se dea de malu’ garlei pentru ca sunt nu doar incompetenti si slab pregatiti dar sunt si foarte aroganti.
    Buzaul va fi un oras mult mai bun fara Radu Dragomir si Constantin Toma!

  2. Sa vezi de maine sarbatori fericite pentru buzoieni!
    De dl Toma sunt convins ca va avea sarbatorile fericite, pentru ca deja are frigiderul plin… de maine insa i se va revarsa catre intregul PSD.
    Si e bine sa afle o veche zicala populara: binele facut cu forta inseamna … de mama…
    Parerea mea este ca vom avea cateva etape.
    1. Injuraturi la greu si mici revolte ale celor circa 1000 de posesori de masini parcate pe Unirii.
    2. In disperare de cauza, Toma va accepta ca, seara si noaptea, sa fie admisa parcarea la bordura pe Unirii.
    3. La sfatul discret al lui Toma (ca doar vin alegerile!) politia va ignora masinile „uitate” peste zi pe Unirii.
    4. Cu, sau fara o masura formala, in maximum un an se va parca pe Unirii ca si pana acum.
    Tine cineva un pariu pe tema asta?
    P.S. Sustinut de Simileasca, care nu este afectata de parcarea pe Unirii, Toma va iesi iar primar. Doar o revolta generalizata ar putea face sa nu se intample asta, dar eu nu prea cred in simtul civic al buzoienilor

  3. sa le fie rusine! isi bag joc de oameni! desfiinteaza locurile de parcare si nu ofera nici o alternativa. Locurile de parcare au fost acolo de cand s-a facut strada. daca vor sa reduca traficul, ar tb sa imbunatateasca centura. asta nu le-a trecut prin cap sau a fost neuronul suprasaturat! Sunt niste mizerabili!

  4. Să trăiasca Don’ Primar !!! Sunt de acord cu interzicerea parcării pe Unirii . Să țină mașina numai cine își permite taxa de parcare . În 2-3 ani să se plătească cat costă cu adevărat o taxă : 500 – 1000 Eur / an

  5. Ați mutat totul pe străzile lăturalnice. Voi sunteți zdraveni la cap? 609 de mașini pe străzi lăturalnice? Ați ascuns sub preș ceva ce nu ați rezolvat oricum. Dl Apostu nu aveți curaj sa spuneți în fata dlui Toma nu?

  6. Toti saracii iubitori de mocangeli de la partidul-stat vorbesc de sute si mii de euro de parc-ar fi paduchii de pe ei.
    Ironic.
    Despre cheltuitul banilor multi vorbesc doar aia care nu au avut niciodata si nici nu sunt in stare sa-i faca vreodata pentru ca, pana la urma, nu-i doare gura. Cei ce au facut bani stiu cam cum sta treaba cu ei asa ca nu isi slobozesc gurile cu atata usurinta pe subiectul asta.
    ‘ai de capu’ nostru, daca nu luam atitudine ne mananca bolsevicii astia tineri (mai putini) si aia batrani (multi tare) care au fost latenti pana cand le-a ajuns secretarul de partid primar.

  7. Ha! Radu Dragomir de la Urban Scope, firma infiintata pe numele a doi pensionari, care primeste contracte dupa contracte de la unele primarii si sifonează banii publici pe „studii”, ne explica el ce si cum. A stat zi de zi si a numarat cetatenii care veneau obositi de la munca, cautand loc de parcare sau care voiau sa beneficieze de serviciile farmaciilor, magazinelor, bancilor etc de pe Unirii. Mai bine numara drumurile facute de patronul sau, la DNA Bucuresti.

    Inca un exemplu de primar ales care lucreaza pentru un grup de interese si mai putin pentru cei care l-au ales. Acesti oameni isi pierd legitimitatea.

  8. Marsavia a fost facuta deliberat, fara gandul la repercusiuni dovadă fiind atât planșele cu proiectul inițial și care prevedea parcări pe Unirii. Disperarea de a copia panaramele alea de parcari de pe la Slobozia (asta ia exemple numai de pe unde il coafeaza pe el – de la infrangerea Parisului, la Oradia dragostea mea, Slatina etc.), si care se dovedesc a fi niste aberații din toate motivele pe care doar toma nu le intelege (cum e si normal sa fie un pseudo-industrias falimentant și un primar aproape miliardar dacă-i reușea mânăria cu referendumul pentru familia și neamurile lui), completează tabloul haosului. Încercarea de a face din vorbe poliția, tot de către toma, să lase parcarea la bordură, și aia e dovadă că pentru niște autobuze vechi, poluante dar intermedite de rudele de gradul I, adică de cine trebuie, orașul ăsta deschis e mai mult eviscerat sub privirile buzoienilor docili.
    Poza articolului face cât 22 de mii de cuvinte, așa arată specialiștii de la Buzău, m-aș fi mirat dacă dovedeau ceva urme de materie cenușie vie. Ăia trei din poză, când văd că nu ies manevrele, o apucă pe calea ezoterismului cu poluarea, cu sănătatea și iată acum, mașini care se învârt în cerc (oare de ce?). Te-ai gândi că de urgență ar fi adoptat și o hotărâre care să impună dezvoltatorilor ca orice imobil viitor să aibă asigurate și locurile de parcare, măcar la nivelul celor create de comuniști, pe ei i-a fript mai degrabă de handbal, fotbal, iaz, locomotivă, avion, zid cu o presupusă paralelă, concerte simfonice moca în săli de sport cu giulgiu pe pereți și referendum.
    Mai bine, nu are cum să fie, dar acum se vede lipsa de omogenitate a societății buzoiene, a lipsei valorilor democratice – care includ inclusiv protestul, dar și seceta factorului uman de calitate. La Buzău mereu s-a mers pe burtă cât timp nu l-a afectat personal pe individ, iar nemulțumiți au fost doar cei care nu au acces la ciolan, în loc să fim oripilați de lipsa corectitidunii și a verticalității.
    Acum ar fi bună plângerea aia penală, că s-a ”finalizat” cu proces-verbal și acte Calea Ero(r)ilor (probabil și ulița Transilvaniei, fostă stradă), să vedem și noi cum și cât s-a respectat din proiectul inițial și cât și dacă am fost mințiți cu planșe și declarații de parvenit. Că costică e mitoman și neasumat, e deja o axiomă. Poate va fi nevoit să scrie cândva o carte…

  9. Sunt atat de dese autobuzele in buzau incat le trebuia un CORIDOR. HUOOOOOO retradatilor. Aplaudacii stati jos sunteti la fel de mizerii ca si cei pe care ai pupati in dos. Pt extinderea orasului catre Tintesti ati tinut un referend ,ar fi trebuit unu si pt distrugerea locurilor de parcare si crearea CORIDORULUI pt autobuzele cu care se plimba doar pensionarii pe Bdul Unirii. Buzau, oras deschis numai bun de evitat nu de vizitat.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button