Administrație

Acces rapid la servicii pentru cetățenii din municipiul Râmnicu Sărat

Mai puțină birocrație, mai multă transparență și servicii de calitate oferite cetățenilor. Asta își propun autoritățile din Râmnicu Sărat care doresc ca locuitorii municipiului să aibă acces rapid și facil la serviciile publice din primărie.

Pentru ca unitățile subordonate să poată comunica transparent și să vină rapid în sprijinul cetățenilor este nevoie de noi investiții în digitalizarea serviciilor publice. În ultimii ani, prin accesarea unor proiecte, administrația din Râmnicu Sărat a încercat să reducă birocrația din cadrul instituițiilor și să ofere cetățenilor servicii rapide și de bună calitate.

De pildă, râmnicenii pot descărca acum de pe site-ul Primăriei Râmnicu Sărat, de la secțiunea Servicii On-line, o serie de documente emise serviciile instituțiilor publice locale. Totodată, cetățenii pot adresa petiții și sesizări autorităților locale.

Cosmin Șontică

Vă mulțumim pentru vizită! Așteptăm sesizările dumneavoastră la numărul de telefon 0725 225 335, pe Facebook sau pe WhatsApp.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button
error: Textul nu poate fi copiat!