Știrile zilei

Angajări la Serviciul de Ambulanță Buzău

Potrivit unui anunț postat pe site-ul propriu, Serviciul de Ambulanţă Judeţean Buzău organizează concurs pentru ocuparea a două posturi  vacante de asistent medical generalist. Angajarea se va face pe perioadă nedeterminată, iar cele două posturi sunt vacante în cadrul compartimentului Asistență medicală de urgență și transport medical asistat, astfel: un post de asistent medical generalist grad principal la substația Berca și un post de asistent medical generalist la substația Smeeni.

Perioada depunere a dosarelor este cuprinsă între 01.02.2024 și 14.02.2024. Proba scrisă va avea loc în data de 26.02.2024, la ora 10:00, iar proba interviu, în data de 01.03.2024, ora 10:00.

Conform anunțului, activitatea se va desfășura în cadrul Serviciului de Ambulanță județean Buzău, la Compartiment Asistență medicală de urgență și transport medical asistat, ture de 12 ore (12 cu 24 sau 12 cu 48), iar salarizarea va fi conform legislației în vigoare.

  • Profil de candidat.

Potrivit anunțului, la concurs poate participa orice candidat care întrunește următoarele condiții:

a) are cetăţenia română, cetăţenia unui alt stat membru ale Uniunii Europene sau a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiţii specifice de participare la concurs pentru postul vacant de asistent medical generalist (PL):
– diplomă de absolvire şcoală sanitară postliceală sau diplomă de studii postliceale sanitare prin echivalare conform H.G. 797/1997;
– 6 luni vechime în specialitate de asistent medical, dovedită cu carte de muncă/ adeverințe urmate de extras REVISAL.

Condiţiile specifice de participare la concurs pentru postul vacant de asistent medical generalist (PL) grad principal sunt următoarele:

– diplomă de absolvire şcoală sanitară postliceală sau diplomă de studii postliceale sanitare prin echivalare conform H.G. 797/1997;
– examen pentru obținerea gradului principal;
– 5 ani vechime în specialitate de asistent medical, dovedită cu carte de muncă/ adeverințe urmate de extras REVISAL.

Dosarul de concurs va cuprinde în mod obligatoriu:

a) formular de înscriere la concurs, formularul se va completa la sediul Serviciului de Ambulanță Județean Buzău;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de naştere şi de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copie certificat membru O.A.M.G.M.A.M.R. vizat pe anul în curs;
f) copie asigurare de malpraxis pentru anul în curs;
g) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberată de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului, însoţită de extras de REVISAL. Modelul adeverinţei menţionat este prevăzut în anexa nr. 3 de la H.G. nr. 1336/2022;
h) copia certificatului de absolvire a gradului principal, unde este cazul;
i) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar, cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
j) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii;
k) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane, cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
l) aviz psihologic cu mențiunea “apt pentru a practica profesia de asistent medical generalist”, cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
m) curriculum vitae, model comun european;
n) acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal (conform GDPR–Regulament UE nr. 679/2016 și Legea nr. 102/2005), formularul se va completa la sediul Serviciului de Ambulanță Județean Buzău.
Copiile de pe actele solicitate, lit. b)-h), se depun în termen de valabilitate și se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul“ de către secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevăzut la lit. i) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului de la lit. h), anterior datei de susţinere a probei scrise. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
Documentul prevăzut la lit. i) poate fi solicitat şi de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.
Concursul se desfăşoară după cum urmează:
a) selecţia dosarelor de concurs, pe baza îndeplinirii condiţiilor generale şi specifice de participare la concurs, se va realiza în data de 15.02.2024 şi se va afişa rezultatul acesteia, folosind sintagma ,,admis” sau ,,respins”, însoţită de motivul respingerii dosarului, după caz.
Contestaţiile cu privire la rezultatul selecţiei dosarelor de concurs se depun în maxim una zi lucrătoare (24 de ore) de la afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor de către comisia de concurs, la secretarul comisiei de soluţionare a contestaţiilor.
Comisia de soluţionare a contestaţiilor va afişa rezultatul final în termen de maximum o zi lucrătoare (24 de ore) de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor;
b) proba scrisă va avea loc în data de 26.02.2024, ora 10:00.
La această probă vor participa doar candidaţii care au fost declaraţi ,,admis” la rezultatul final al selecţiei dosarelor.

Rezultatul probei scrise va fi afişat la sediul institutiei și pe site www.sajbuzau.ro, până la data de 26.02.2024, ora 14:00 cu precizarea punctajului obţinut şi a sintagmei ,,admis” sau ,,respins”.

Mai multe detalii legate de tematică și bibliografie pot fi obținute pe site-ul instituției.

Cosmin Șontică

Vă mulțumim pentru vizită! Așteptăm sesizările dumneavoastră la numărul de telefon 0725 225 335, pe Facebook sau pe WhatsApp.

2 Comments

  1. TOT CU SPAGA SE IA LOCURILE DE LA AMBULANTA PAI DE UNDE 7000 DE EURO DACA CAUTI DE MUNCA NASPA LA PUSCARIE CU TOTI SPAGARI SE DADEA SI UN PURCEL SI VITEL

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button