Știrile zilei

Propunere pentru Trans Bus, după GESTUL unui șofer

Devenită, în ultimii ani, una dintre cele mai competitive companii din subordinea Primăriei Buzău, Trans-Bus S.A. încearcă, în fiecare zi, să răspundă tot mai mult nevoilor oamenilor. Un episod trăit de un profesor nevăzător într-un autobuz al companiei buzoiene ridică o problemă care cu siguranță va fi analizată de conducerea societății.

Săptămâna trecută, Vasile Carapit, profesor la Liceul de Nevăzători din Buzău, a avut parte de o surpriză extrem de plăcută din partea șoferului de pe autobuzul numărul 10. Observând, probabil, că printre călători se află și nevăzători, șoferul a anunțat stațiile în difuzoare, lucru care nu se obișnuiește în autobuzele din Buzău.

Deși gestul conducătorului auto ar putea părea unul banal, el a însemnat mult pentru profesorul nevăzător. Iată cum relatează acesta întâmplarea de vineri seară:

Bună seara,

Mă numesc Vasile Carapit, sunt profesor la Liceul de nevăzători din Buzau de pe Strada Horticolei. În seara aceasta, 30 septembrie 2022, în jurul orei 18:20 când am plecat împreună cu alți colegi de ai mei nevăzători spre cartierul Dorobanți cu autobuzul numărul 10 am avut parte de o Întâmplare decentă. Domnul șofer din acest autobuz a anunțat stațiile în difuzoare și pentru noi a contat foarte mult. Cat de mari pot fi uneori lucrurile mărunte! Tot respectul pentru domnul șofer! Ne dorim ca această întâmplare să devină o normalitate!”, a scris Vasile Carapit pe pagina sa de Facebook.

Trans-Bus este compania care nu și-a refuzat, până acum, nicio soluție tehnică menită să îmbunătățească activitatea firmei și accesul călătorilor la serviciile de transport. Modernizarea ar putea face acum un nou pas înainte, prin implementarea unei soluții digitale care să permită anunțarea tuturor stațiilor în difuzoarele autobuzelor.

În statele vestice, aceasta reprezintă o practică obișnuită în mijloacele de transport în comun. Rămâne de văzut dacă Trans-Bus va considera că este oportună instalarea unui astfel de soft.

Cosmin Șontică

Vă mulțumim pentru vizită! Așteptăm sesizările dumneavoastră la numărul de telefon 0725 225 335, pe Facebook sau pe WhatsApp.

One Comment

  1. Nu e obligatoriu sa se audă mereu numele stațiilor. Poate exista un buton/sau3 in autobuz care o data apăsate sa deschidă aceasta opțiune pana la capătul liniei. Pentru nevăzători, copii care nu prea cunosc traseul sau cei veniți in Buzau din alta parte

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button