EducaţieȘtirile zilei

BUZĂU: Încep cursurile Info-Vision!

ATENȚIE, RĂBDARE și PERSEVERENȚĂ. Sunt cele trei aptitudini ale minții fără de care omul nu poate atinge niveluri înalte de performanță. Pe acestea trei își propune să le dezvolte, la copiii cu probleme, cu ajutorul unei măști, echipa specilistului Mark Komisarov, autor al metodei „InfoVision” privind capacitatea creierului uman de a recunoaște informații din lumea înconjurătoare în mod direct, fără a folosi organele de simț obișnuite.

Dacă limbajul folosit în introducere ne este străin celor mai mulți dintre noi, trebuie spus că metoda a prins contur în urmă cu 20 de ani, atunci când inginerul rus Mark Komisarov, stabilit în SUA, a descoperit o nouă cale de dezvoltare a potențialului uman: metoda InfoVision.

Alături de românca Mihaela Istrati, specialistul venit tocmai din America a reușit să-și formeze deja grupe de copii cu diverse probleme, cărora susține că le-a ameliorat starea de sănătate. Fie că este vorba despre deficitul de atenție, stabilitatea psiho-emoțională, probleme cu retenția informației, cu auzul sau alte afecțiuni specifice generației de astăzi, echipa medicului Komisarov ar fi reușit să le amelioreze folosind metoda „InfoVision”.

„La baza acestei metode se află o capacitate latentă a creierului uman, una dintre așa-numitele capacitate extra-senzoriale sau paranormale.Totuși, noi, autorii acestei metode, Mark Komissarov (SUA) și Mihaela Istrati (România), considerăm că aceste capacități nu sunt nicidecum paranormale, ci doar neexplorate. În măsura în care ne dorim acest lucru, cu antrenament și pasiune, ele pot deveni un mod de a fi și de a ne crea realitatea.”, a transmis Mihaela Istrati.

BUZĂU: 23-27 martie 2019

Deși metoda este una experimentală, autorii săi susțin că principiul care stă la baza sa a fost deja demonstrat în cadrul unor experimente științifice efectuate de-a lungul timpului cu oameni de știință din SUA și Europa.

„Dincolo de aspectul, poate, de „senzație” al metodei, acela de a putea „vedea” cu o mască pe ochi ce nu permite pătrunderea luminii, care sunt implicațiile și aplicațiile concrete? La ce ne-ar folosi să învățăm această metodă? De-abia de aici începe frumusețea metodei.
În cei aproape 20 de ani de când este practicată, de către un număr din ce în ce mai mare de copii și de adulți deopotrivă, am alcătuit o listă, deschisă, de altfel, de rezultate ale învățării și practicării metodei InfoVision:
– Creșterea nivelului de inteligență, indiferent de punctul de pornire (inclusiv retard mintal);
– Dezvoltarea capacității de asimilare a informației, scurtând, astfel, procesul de învățare;
– Îmbunătățirea memoriei;
– Stabilitate psiho-emoțională;
– Îmbunătățirea atenției (inclusiv la copiii ce prezintă deficit de atenție – ADD);
– Echilibrarea persoanelor hipo-, respectiv, hiper-active;
– Îmbunătățirea capacităților de motricitate și mobilitate (absolut necesare sportivilor);
– Îmbunătățirea percepțiilor senzoriale (îndeosebi acuitatea vizuală și cea auditivă, inclusiv la
persoanele cu deficit de vedere sau de auz);
– Trezirea de talente latente;
– În general, o stare de calm și optimism.
Dincolo de cuvinte, însă, mai e ceva; ceva ce nu poate fi transpus în cuvinte: emoțiile trăite, bucuria reușitei, fascinația descoperirii în interiorul nostru de resurse și puteri nebănuite.”,
a mai transmis Mihaela Istrati.

Echipa inginerului Komisarov va ajunge și la Buzău, unde își propune să constituie o grupă de copii alături de care să lucreze folosind metoda patentată. Informațiile pot fi găsite în fotografia din articol.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button
error: Textul nu poate fi copiat!