Administrație

Șoseaua care ar putea rezolva problema TRAFICULUI din Buzău

Nicăieri în Europa traficul nu este mai aglomerat ca la noi, iar asta din cauza faptului că administrațiile locale fac o politică de infrastructură rutieră după ureche, iar alternativa circulației cu autobuzul sau cu bicicleta în detrimentul mașinii proprii este la un nivel minim. Buzăul se numără și el printre orașele sufocate de autoturisme, iar posibilitățile de fluidizare a traficului sunt puține.

De curând, Primăria Buzău a început demersuri pentru a construi o centură ocolitoare pe latura estică a municipiului. Lipsa acesteia îi chinuie nu numai pe şoferii aflaţi în tranzit de la Brăila și Galați către Moldova sau Capitală, ci şi pe locuitorii oraşului, care resimt din plin poluarea.

După deschiderea podului de la Vadu Paşii, viitoarea centură de est va fi continuată cu şoseaua cu acelaşi nume, care trece prin faţa Oborului şi face legătura cu şoseaua Brăilei.

„Este în discuție la Guvern un studiu de fezabilitate de a face o șosea pe 4 benzi, odată probabil cu deschiderea podului de la Brăila, la care așa cum știți avem câștigători o firmă din Italia cu o firmă din Japonia. Pentru ca fluxul acesta de mașini, de oameni din Moldova să nu blocheze nici orașul Buzău, nici orașul Râmnicu Sărat, trebuie două centuri, una la Râmnicu Sărat și una la Buzău.”, a menționat primarul municipiului Buzău, Constantin Toma.

Edilul a adăugat că lucrările de reabilitare a şoselei digului ar putea începe din această primăvară.

Şoseaua construită pe coama digului de apărare este practicabilă, cu excepţia unor porţiuni avariate, şi este circulată în prezent atât de autovehicule de capacitate mare, cât şi de autoturisme. Centura de est a Buzăului ar fi extrem de utilă transportatorilor de marfă care circulă dinspre Moldova către Brăila, dar şi locuitorilor din zona Vadu-Paşii care vin în oraş.

loading...

Cosmin Șontică

Așteptăm sesizările dumneavoastră la numărul de telefon 0725 225 335, pe Facebook sau WhatsApp.

Adaugă un comentariu

Click aici pentru a adăuga un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

/* ]]> */